inte så tilltalande..

ja mitt senaste inlägg va väl inte så tilltalande å läsa förmodar jag.

har haft en bajs period rent utsagt, å den har gett mig bakslag så nu är man tillbaka på ruta ett igen när det gäller...hmm.... allt inprencip.

Vet verken ut lr in om något, eller någon.. om vad lr hur.

Ska snart åka till mormor i Finland också, ska på morfars begravning vilket är mindre skoj, men får iallafall träffa släkten å mormor som inte alls va i går!
Å plusset i kanten är väl att mamma åker med, så man kan komunicera lättare med mormor, hon kan ju verken svenska lr engelska så :)

helgen å skoterns dag å halloween närmar sig, å de känns inte alls nå märkvärdigt faktiskt.. kanske hänger ihop med humöret förmodar jag.

ne nu ska jag ta mitt arsel in i duschen som jag sagt ända sen jag vakna att jag skulle .. lat lr vad ? nää inte alllllss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0