long time no see

Jahapp, har roat mig å läst lite bloggar, så vart sugen på å skriva lite själv faktiskt :P

Vart lite små upprörd när jag läste att syskonbarnen börjat kalla sin plast mammas föräldrar för morfar å mormor.. tycker jag är lite väl lågt altså.. men dom kommer väl förstå bättre när dom blir äldre om jonas & natasha kan säga åt dom att de är fel.
Så får vi hoppas att jonas ta sitt förnuft till fånga å låter mamma jenny få träffa barnen också .. går ju inte att utesluta henne från deras liv, förstår han inte att barnen behöver sin mamma? synd att dom bara tänker på sig själva å inte på barnens bästa, hoppas innerligt att de löser sig snart för dom, dom kommer ju ändå förr eller senare få bestämma själva hos vem dom ska bo hos när dom blir lite äldre, & då kommer sanningen komma fram till dom.

jaha vad har hänt annars då? .. ska väl börja jobba den 6Juli också, å då ska liam bo med mig i två veckor för han ville inte åka med sin mamma till Tyskland, de ska bli mysigt, slippa va själv också då niklas jobbar i sthlm på veckorna nu för tiden :)

va & klippte trisse här om dagen också, vart helrakning på han för hans päls gick inte å kamma ut helt, hade vi inte klippt av allt hade de kunna bli svamp å infektion då det inte går å kamma ut de.. så de va ju för hundens bästa, men han verkar då nöjd ändå för de är ju så varmt ute för han också med en tjock päls.
Han är även sjuk nu, hostar slem & huttrar å fryser.

ne nu ska jag in på en sida å beställa hem lite tester ;)

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0