Jasså?

jaha, jag har tydligen läsare jag inte viste om ? lr kanske vet men är här enbart för å snoka?
Helt okey för mig, annars hade jag inte haft den öppen,
synd bara att man inte kan stå fört, precis som jag gör över allt jag skriver ;)

jahapp nyår närmar sig med stormsteg, inget planerat än förutom midddag hos mamma å pappa.
Vi är väl bjudna till john å nettan i färnäs, men vet inte om vi ska dit nå, de lär väl visa sig antar jag.

hade vela haft middag, vin å sällskaps spel,.. någon sugen?

va förbi gymmet idag å, dax å sparka igång igen nu, är ju ett par månader kvar till sommaren, nog för att man gör de för å bli pigg med & så äre ju såklar kul, ska bara peppa på svärmor å haka på =)

nä nu ska jag kolla vidare på min seire å sedan hoppa i säng med min andra hälft så vi orkar upp å städa med Liam å sedan kolla på ice age tre innan han ska vidare till sin mamma för å fira nyår.

Inte så mkt smaskigt i detta inlägg, så ni som vill SNOKA får vänta på mina bad-days innan de kommer nå "ösa skit" rader :)

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0