ingen rubrik.

Jahapp, fick sms här om dagen att jag blivit inskriven i viakriebasen för vik på dagis runt om i Mora, får bara hoppas folk blir sjuka nu då så man kan hoppa in å jobba lite, kan ju verkligen behövas pengar just nu!

Annars så har julen varit helt okey, va hos niklas mamma å åt god mat & fick lite klappar, sen kom även pappa å faster in dit på en kaffe.
Nu ä de juldagen å dom flesta som man känner är ute å roar sig å skålar med varandra, medans jag å Niklas sitter hemma & kollar på tv, är så himla dålig från i går bägge två så vi hade inte riktigt nå ork att ut å vifta våra lurviga yttligare en kväll, känns ju som om basmällen kommer hålla i sig ett par dagar faktiskt hehe :P

Annars så har de inte hänt nå sen sist jag skev, tror jag? .. man lunkar väl på som vanligt.

Å trisse han är kass i magen efter sin jultallrik, inte riktigt okey.. för han har ju lång päls, så ni kan ju tänka er hur de blir om han är lös i magen va, haha inte direkt så man vill torka skit å duscha hunden på bakfylledagen :P

nä nu ska jag klä av mig lite å krypa under täcket å slå på en film.. klockan är ju trotts allt 01.13 :)


hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0