moget..

Hallå, i vilken ålder är ni igentligen ?
längtar tills om några år, då dom är gamla nog att förstå saker å ting altså.

& hur kan du leva med dig själv igentligen?
medveten om att du förstört en människa som varit så snäll, givmild å omtänksam? å gjort personen till en jävla robot som blivit hjärntvättad? det är då inte samma människa som jag kände en gång i tiden innan du kom in i bilden.. jag tycker det är så fruktansvärt tragiskt altså.. å det ända allt går ut över är dom små, men är man så uppslukad av att vara en kärna så tänker man tydligen inte på något annat än sig själv.

förstår att folket i din omgivning tidare tycker som dom gör om dig, för alla hade helt rätt, det har man ju märkt nu efter ett tag när man sett ditt agerande & beteende & hur du manipulerar folk..
Menar tror du inte att han är vuxen nog å prata för sig sjäv med en människa han levt med i över sex år tidigare ? att du bara verkligen MÅSTE ta tag i mobilen så fort de pipier i den & lägga dig i, i sånt du inte ALLS har något att göra med? hur är du funtad igentligen? kan fan inte fatta altså hur mycket jag än försöker så kan jag inte det.

Livet för dom små & för oss har varit en bergochdalbana sen du börja stampa in å tro att du bestämmer å vet bäst av vad som är bäst för sånt som inte ens är DITT, tror jag har börjat förstå varför saker gick i krash för dig tidigare, menar när man väl insett vem du är & hur du får folk att BLI, vem klara av ett sånt manupilativt levande?
Jag hoppas bara att han inser snart hur mkt du förstört honom & dom smås liv.. om inte annat så kommer dom små GARANTERAT få veta om några år att du fört modern bakom ljuset för dom & gjort allt i din makt för att dom inte ska ha den relation dom borde ha, å allt ska vi skylla på dig.. för det va när DU kom, som livet vart upp&ner för oss allihpoa.

Fick bara lov & skriva av mig innan jag går bergsäkragång här hemma efter allt jag hört idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0