möte möte möte

ja ska strax iväg på möte, jag hatar dom här jävla mötena, speciellt när man har en vovvsing som ska va med överallt, inte de lättaste å knapra ihop se de funkar.

just nu känner jag mig så jävla matt på allt, e så less på att känna att allt hänger på mina axlar för å få saker gjorda nu för tiden, inte konstigt att man är sugen på å va full oftare än vanligt, då kan man släppa allt för ett par timmar, men då mår man dess värre dagen efter.

Äh de lär väl inte ändras för att man gnäller av sig i bloggen, men ibland orkar jag bara inte ta upp diskutioner me människor för att få någon ändring, de leder ju oftast ingen vart ändå!


ne ska väl ut å pinka trisse nu när han vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0